Alla inlägg den 29 juni 2009

Av Mr Tungsten - 29 juni 2009 21:32

Det har varit lite ont om recensioner de sista dagarna men lite grejer har kommit i vägen vilket gjort att musiken inte fått den plats den förtjänat. Jag har dock försökt skriva lite på Dream Theater recensioen men som sagt är det mycket musik att ta in, men förhoppningsvis ska det släppa snart.


annars lyssnar jag lite på Nightrages nya skiva Wearing a Martyr's Crown och jag måste säga att jag är mycket imponerad, mycket härlig deathmetal. kommer väl en recension förhoppningsvis snart.


sedan ska jag försöka lyssna på Alestorms nya, den har ju faktiskt varit ute ett tag nu så det är lite pinsamt att jag inte hört den än...men men


undertiden, i väntan på bättre tider kan ni spana in videon här nedan. bandet heter Iced Earth och låten heter "Greenface". låten är en fenomenal uppvisning i hur en duktigt vokalist använder sitt breda regestier till att skapa stämning. lyssna bara på falsett-skriken i refrängen...underbart

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards