Alla inlägg den 3 juli 2009

Av Mr Tungsten - 3 juli 2009 18:09

För mer en ett år sedan hörde jag den låten "Cry Seet Freedom" av bandet Tygers Of Pan Tang. jag älskade låten efter första lysnningen men av någon anledning så hamnade den i glömska och jag hörde aldrig låten mer. nu över 12 månader senare ser jag deras namn på en hemsida och jag bara fryser fast. "Dom har jag hört talas om" tänkte jag och tankarna gick med ens till redan nämda "Cry Sweet Freedom". Hur jag kunde glömma bort detta bandet är för mig en gåta, det är ju så förbaskat bra. Jag är faktiskt lite sur på mig själv över att jag lät ett sådant bra band försvinna från min radar. 


ja ja nog snackat, dagens låt kanske ni kan lista ut är "Cry Sweet Freedom" av Tygers Of Pan Tang

Av Mr Tungsten - 3 juli 2009 15:03

Så var det här med omröstningen… tydligen har alla (utom en… tack mitt ego behövde i alla fall en röst…) helt enkelt  missat att det pågår en omröstning. Hursomhelst så kommer den inte vara uppe länge till då den 5/7, alltså på söndag är dags för en ny…(lära sig av sina misstag, jag?).


Så skulle det vara så att du vill påverka vilken diskografi det är som granskas här på Tungsten-och-metal så lägg din röst till höger.


Tack på förhand

Mr Tungsten

Ovido - Quiz & Flashcards