Direktlänk till inlägg 2 januari 2010

nytt år

Av Mr Tungsten - 2 januari 2010 19:54

nytt år och nya skivor på ingång men först ska det förra året analyseras...en årsbästa lista a la 2009 är på gång och lär  komma upp här inom kort...den blir inte riktigt som jag trodde den skulle bli för en månad sen, då många skivor har växt på väldigt kort tid...men mer om detta senare


här nedan kan du avnjuta en snuskigt bra låt med Sebastian Bach från hans skiva Angel down från 2007..och låten heter just Angel Down

 
 
Ingen bild

Silje

2 januari 2010 20:44

Åh, min högstadiekärlek Sebastian Bach. Slave to the Grind gick på högvarv.
Gott nytt år :)

 
Olivia Lindström

Olivia Lindström

6 januari 2010 20:06

Jag har en utlottning i min blogg som gäller en Face Cleaning Gel från Apivita. Jag hoppas att du vill vara med, det är helt gratis!

http://olivialindstrom.wordpress.com/2010/01/03/utlottning/

/Olivia Lindström - Bloggar om skönhet

http://olivialindstrom.wordpress.com

 
Mr Tungsten

Mr Tungsten

8 januari 2010 17:58

Slave to the grind är en riktigt bra låt...den och Youth Gone Wild är bland favoriterna... :)

http://tungsten-och-metal.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Silje

8 januari 2010 23:29

Visst är du med i utlottningen om face cleaning gel, herr Tungsten?
:)

Min favoritlåt från de tiderna är från deras ep, vad nu den kan ha hetat. De gjorde en cover på Jimmi Hendrix låt Little Wing.

 
Mr Tungsten

Mr Tungsten

9 januari 2010 20:27

det skulle nog behövas haha :)

den har jag faktiskt inte hört....får ta och kolla upp det
tack för tipset

http://tungsten-och-metal.bloggagratis.se

 
Silje

Silje

9 januari 2010 23:49

jag bäddar in den på min sida så kan du se där, om du vill.

http://www.silje.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mr Tungsten - 16 maj 2010 15:37

Crashdiet – Generation Wild- 2010   Betyg: 4.3/5   Då jag har en premunation på den otroligt bra tidningen Swedenrock magazine fick jag för någon månad sedan chansen att ta del av lite nytt material av det svenska glam/sleaze bandet Cra...

Av Mr Tungsten - 28 april 2010 22:47

ja Tungsten och Metal lever även om livsteckena har varit väldigt få den senaste tiden, men vi andas fortfarande och det är det som räknas. saken är den att tiden har gått åt till mycket annat och inspirationen har inte funnits till att skriva och pr...

Av Mr Tungsten - 11 mars 2010 15:36

dagens låt bjuder på högklassig death metal från peter tägtgren och hans Hypocrisy. låten är tagen från senaste vaxet, A Taste Of Extreme Divinity och heter  "Solar Empire" ...

Av Mr Tungsten - 5 mars 2010 00:04

dagens låt är "when the lights are down" från symfonimetallarna i Kamelot. låten är tagen från albumet The Black Halo från 2005 ...

Av Mr Tungsten - 2 mars 2010 16:56

dagens låt är "rock you" från Helix och den kan väl om någon klassas som en klassiker. ...

Ovido - Quiz & Flashcards