Alla inlägg den 15 december 2009

Av Mr Tungsten - 15 december 2009 00:58

Jag har läst en hel del recensioner på sistone och igår kom jag över en om ett nytt (i alla fall för mig) black metal band. jag har egentligen aldrig tyckt om black metal så otroligt mycket men något gjorde att jag fastade för den här recensionen. kan ha varite det coola omslaget med brittiska soldater som marcherade i solndegången med den brittiska flaggan vajande ovanför...eller så var det att recensenten hade gett bandets nya skiva betyget 4,5/5 och rekommenderade plattan starkt...hur som helst så beslöt jag mig att kolla upp bandet i frågan och jag blev faktist väldigt förvånad över hur bra jag tyckte de var...för en inbiten black metal fantast är detta kanske inte så mycket men för mig var det väldigt bra...bandet heter för övrigt Imperial Vengeance och här nedan kan du själv avgöra hur bra de är...men döm inte bara efter videon..för den är ganska dålig...blunda helst :)

Ovido - Quiz & Flashcards